2013/06/16

Outfit #1 - The printed pants

 Végre-valahára elkészült életem első outfit bejegyzése. Nem mondom, hogy tökéletes lett, látszik azért, hogy még soha se csináltam ilyet. főleg a félénk 'mosolyból' és a hihetetlen pózokból! :D De innen csak fejlődni lehet!
A meleg elől ( na meg a cseresznye miatt ) felmenekültünk a kis faházinkónkba, ami Győr mellett egy hegyen található. Az egyik kedvenc helyem ez rózsalugas és a terasz, mert gyönyörű kilátás nyílik innen.
Az idő igaz nem a hosszú nadrágnak kedvez/kedvezett, de régóta szerettem volna bemutatni ezt a printed nacit, mert egyszerűen szerelmes vagyok belé, egy leárazáson sikerült vennem! Idén nagy divat, szerintem nem csak a tökéletes lábú lányokon áll jól, látjátok nekem sincsenek. Mégse áll rosszul! Egy egyszerű lenge ujjatlan felsővel és fehér táskával kombináltam, jobb ilyenkor egyszerűbb kiegészítőket választani, nehogy a végén bazári kinézetünk legyen!
Hogy tetszik? :)






Nadrág: H&M
Felső: Zara
Cipő: H&M
Táska: H&M
Óra: D&G
Karkötő: H&M

eszter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése