2013/08/23

Haul - It's Rock 'n' Roll Baby!

  Nektek is szokott olyan pánikotok lenni nyaralás előtt, hogy egy göncötök sincs, amit felvegyetek? És természetesen az első utatok egy bevásárlóközpontba vezet? Na, velem ez történt meg egy héttel ezelőtt, mielőtt indultunk volna a Balcsira. Annyi szerencsém volt, hogy pont otthon voltam Győrben és nem a holiday-money-t költöttem, hanem anyukám bankkártyáját kaptam el. :D Ráadásul még sikerült elérni a leárazások utolsó morzsáit és baromi jó darabokat potom áron megvenni. NOT BAD!

Do you know the feeling you have no a f*cking dress before an holiday? And naturally your first way leads to a plaza? Well, it had happened to me one week ago, before I went to Lake Balaton. Fortunately, I were in Győr ( in my hometown ) so didn't spent my holiday money instead of my mom's credit card. :D Moreover, I could catch the last crumbs of the sale and I could buy dresses on damn cool prices. NOT BAD!


A tökéletes bőrkabát megtalálása az egyik legnehezebb feladat, szerintem én egy bő éve vadásztam rá. Vagy az ujja volt túl hosszú, vagy a dereka volt túl rövid vagy mindkettő.. Tényleg, Ti nem szoktatok ezzel bajlódni? Vagy csak az én alakom ilyen lehetetlen? Végül sikerült egy aránylag meleg, bélelt és mutatós darabot találni. Ráadásul a Mangoban!

I think finding the perfect leather jacket is the one of the most difficult tasks and I hunted it for years. Or the sleeves were too long, or its waist was too short or both.. Really, do you have ever bothered with this problem? Or just I've got really impossible shape? Finally, I have found one which is relatively warm, lined and a nice piece. In addition, it is from Mango!


Mango 19.995Ft helyett 9.995Ft


Egyszer minden lánynak el kell kezdenie a magassarkú cipőkkel barátkozni. Valaki könnyebben veszi az akadályt, nekem annyira nem sikerült elsőnek. Próbálkoztam már régen is hozzászoktatni magamat, hogy a mindennapi ruhatáramba beleépítsem, de annyira fájt a lábam, hogy képtelen voltam rá, viszont a magasságom miatt elég nagy szükségem lenne rá. Hála az égnek most megtaláltam a tökéletes alanyt, ami közepesen magas, kényelmes és csinos is. Plusz nagyon hasonlít egy nyári kollekciós Isabel Marant cipőre.

Once every girl should start to make friends with high-heeled shoes. Somebody make it better but I failed first. I tried to settle my feet in heels long time ago in order to build them into my everyday closet but it hurt so much. However I need to wear them cause I'm really short. Thank goodness I have found the perfect pair of shoes. They are moderately high, they are comfortable and pretty too. Moreover, they look like a little as an Isabel Marant shoes.


H&M 9990Ft helyett 3000Ft


Igazából nem volt nagy szükségem még egy táskára, de a leárazás nagy úr! :D Közepes méretű, 3 különböző részbe lehet pakolni, minden jól elfér benne és úgyse volt még szegecses táskám. Most már van! 

Actually I didn't need another bag but the sale is a big lord! :D It is medium sized, it has 3 section where I can pack everything and I haven't had a studded bag yet. Now I have one!


C&A 5590Ft helyett 2790Ft

2 éve költöztem át Pestre és még mindig hiányos a könyvespolcom. Most az Alexandrában hatalmas leárazás van és pofátlanul olcsón adják a könyveket! Menjetek el, mert tényleg megéri! Az RHCP könyv ( amúgy szeretitek őket? ) mellett vettem még egyet, Woody Allen-nek az Annie Hall-ját. Sajnos erre egyből lecsapott anyukám, úgyhogy várnom kell még az elolvasásával.

I moved to Budapest 2 years ago and my bookshelf is still incomplete. Now in Alexandra ( bookstore ) there is a huge sale. I bought this RHCP book ( do you like them? ) and Woody Allen -  Annie Hall's sciprt. The latter is at my mom so I have to wait for reading it.


Red Hot Chili Peppers könyv 5500Ft helyett 1650Ft
Woody Allen - Annie Hall 2990Ft helyett 500Ft

Ti miket vettetek a leárazás alatt? Kíváncsi vagyok rá! :)

What do you bought during the sale? I'm interested in it! :)
eszter

2 megjegyzés:

  1. Wow, nice pics! I have just discovered your blog and I like its amazing, Do you want to follow each other?
    Im starting to post daily and I would love to know your opinion, this is mine:

    www.mysticlipstickblog.com
    www.mysticlipstickblog.com

    Best Regards,
    Ana.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés