2013/01/23

TIPS - Winter/Spring accessories

  Azt hiszem mindannyian ismerjük azt a trükköt, amit egy-két különleges kiegészítővel tudunk elérni: seperc alatt hétköznapi, átlagos öltözékünkből egy csinos, különleges szettet varázsolhatunk. Nekem évenként változik a kedvencem, pár éve még mindenhez sálat, kendőt hordtam, tavaly a fülbevalók voltak a number one-ok, idén pedig nyakláncmániás lettem. :) Hála az égnek, hogy kiegészítők terén nem annyira változik a divat, sokkal több örök darabbal találkozhatunk, mint a ruhák között.

Gyűrűk/Rings
Leginkább a szegecses, tüskés gyűrűk mennek mostanában, de az utóbbit inkább a bevállalósabb, türelmesebb lányoknak ajánlanám, ugyanis feltűnő és beleakad mindenbe, főleg ha nagy tüskékről beszélünk.  A másik nagy sláger a nyáron bejött a több ujjas gyűrű hóbort, amit én személy szerint imádok! Kicsit kényelmetlen és zavarhat a mozgásban, de tuti, hogy nem mindennapi darabok! Ezek a gyűrűk egy semleges szetthez nagyon jó passzolnak, de vigyázz, hogy ne ess át a giccses kategóriába! Nagy csillogó, köves gyűrűkkel is találkozhatunk szinte bármelyik Inditex üzletben, akárcsak az egyszerű, sima felületű nagyobb darabokkal.
Bershka 1.395Ft ( on SALE )

Bershka 1.395Ft ( on SALE )

H&M 1.290Ft

Mango 2.595Ft


Karkötők/Bracelets
Őszintén szólva sose voltam egy karkötős típus, nagyon ritkán hordok az óra mellé mást. Most is összesen 4 féle van csak; egy tüskés, egy fekete-arany és egy fehér-arany karperec, valamint egy 4 darabból álló tüzkiz-arany színű pakk. Igazán divatban most a koponyás/halál fejes, a keresztes és a tüskés karkötők vannak. Emellett fel-feltűnnek a nagy arany karperecek és a csillogó köves darabok is.
Bershka 1.395Ft ( on SALE )

Bershka 1.395Ft ( on SALE )

Mango 1.195Ft ( on SALE )

Mango 2.995Ft ( on SALE )


Nyakláncok/Necklaces
Mint már említettem feljebb idén nyakláncmániás lettem, ami már beteges méreteket öltött. Nem tudok úgy végigmenni egy bevásárlóközponton vagy nézegetni ebay-en, hogy ne vegyek/rendeljek magamnak egyet. Legutóbb a H&M-ben szereztem be egy neon sárga-rózsaszín-arany szépséget leértékelve ( érdemes most benézni, mert 1-et fizet 2-őt kap akció van! ), és ebay-en is vettem mostanában nem is egyet. Az én jelmondatom nyaklánc ügyileg: minél feltűnöbb és nagyobb, annál jobb! Persze igyekszem egy bizonyos határon belül maradni, nehogy a végén eltúlozzam és egy karácsonyfára hasonlítsak! Nagy divat az élénk színű, a nagy köves darabok, és itt is hódítanak az idei év nagy slágerei; a tüskés/koponyás nyakláncok. De ne feledkezzünk meg a gallér nyakláncokról se, nagyon színes a paletta!
Asos 48

Asos 48

Bershka 1.995Ft ( on SALE )

Bershka 1.995Ft ( on SALE )

Zara 3.995Ft ( on SALE )


Fülbevalók/Earrings
Fülbevalók terén is széles skálán mozog az ízlésem ( azt hiszem, nem vagyok egyedül vele ). Mindenféle és fajta darabot összegyűjtöttem már a nagy, robosztus arany fülbevalótól kezdve a kicsi kövesig. Előző évben volt nagy szerelem - és biztos vagyok benne, hogy még idén is kitart - az úgynevezett 'ear cuff''-ok, az egyoldalas fülbevalók. Ti is szeretitek?
Pull and Bear 1.995Ft

Mango 985Ft ( on SALE )

Mango 1.195Ft ( on SALE )

Bershka 1.395Ft ( on SALE )

Nézzetek körül a LOOKZ facebook oldalán, hátha találtok magatoknak egy-két szép darabot! És egy kis titok így utolsó mondatnak: a webshop hamarosan készen van! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése