2012/11/01

Kate Moss for Vanity Fair

   A Vanity Fair-nél ezúttal sem nyúltak mellé; a modellek ( egyik ) koronázatlan királynőjét kérték fel a decemberi szám címlapfotózására. A képek elég erotikusra sikeredtek, tekintve, hogy Moss öltözéke javarészt egy kis bugyi, néhol pedig egy hálós felső volt csak. A 38 (!) éves modell hihetetlenül jó formában van, az idő vaskereke nem hagyott rajta nyomot. A képeket Moss két jó barátja Mert Alas & Marcus Piggott készítették.
Mindamellett, hogy gyönyörű fotósorozat készült róla, szót kell ejtenünk az interjúról is, amit adott. Őszintén beszélt modellpályája korai szakaszáról és Johnny Depp-el való kapcsolatáról:

     "There's nobody that's ever really been able to take care of me. Johnny did for a bit. I believed what he said. Like if I said: 'What do I do?' - he'd tell me. And that's what I missed when I left. I really lost that gauge of somebody I could trust. It was a nightmare - years and years of crying. Oh, the tears."
("Nincs senki, aki valaha is tudott volna igazán vigyázni rám. Johnny képes volt egy picit. Hittem neki. Mint amikor megkérdeztem: Mit tegyek? - Ő elmondta. És ezt vesztettem el mikor elhagytam Őt. Elvesztettem valakit, akiben bízni tudtam. Egy rémálom volt - évekig sírtam miatta. Oh, a könnyek.")

Az interjú további részleteit a Vanity Fair oldalán tudjátok elolvasni! Hogy tetszenek a képek? 






 (photos from gossipanddirt)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése